5 Ağustos 2013 Pazartesi

Gizmo'nun Hamilelik Günlüğü 14. Hafta

   
    Merhabalar…

    Ta taaaa… Bu hafta itibariyle hamileliğimin balayı dönemine girmiş bulunuyoruuuum     a dostlar ;) Hoşgeldiiinnn 14. Hafta; 2. Trimester,  yani ikinci üç aylık döneme böyle diyorlar. Çünkü kendimi en rahat, en enerjik, daha fazla aç, daha az endişesiz, her zamankinden biraz daha az (ama çok daha az)! duygusal, hamilelik hormonlarının getirdiği huzursuzluk ve rahatsızlıklara hem daha hazır hem de daha iyi hissettiğim bir dönem(miş) bu dönem. Gerçekten de öyle oldu diyebilirim. Mide bulantılarım yok denecek kadar azaldı hatta çok aç kalmadıkça olmuyor bile, kusmuklar zaten birkaç haftadır yoktu. Kesinlikle daha az yoruluyorum. Hatta hamile olduğumu unutuyorum bile ara ara…

    Ama bu hafta da rahatsız eden şeyler var elbette. Özellikle huzursuz bacaklar (bacaklarımı sürekli bir yerlere dikme ihtiyacı duyuyorum) ve alt karnıma giren hafif bıçak saplanması ağrılar. Ama babycenter.com’a göre gayet normal, çünkü rahmimi destekleyen kaslar içeriden geriliyor ve böyle bıçak saplanması ağrılara yol açıyor. Sırt ağrıları da hafiften kendini göstermeye başladı. Bunun sebebi de, rahim büyümeye devam ettikçe ağırlık merkezim değiştiği için sırt kaslarında zorlanmalar ve ağrılar olabiliyor. Ayrıca bu hafta midem daha iyi olduğu için doktorumun verdiği vitamin ve demir haplarıma başladım ve süt içmeye de… Yakın zamanda kemikleri gelişmeye başlayacağı için kendimi süt içmeye zorluyorum. Bir de balık yemeye başlasam güzel olacak. Hamilelik zor ama çok özel bir durum. Herkesin bebekten önce sadece ve sadece benimle ilgilenecekleri son 9 ay : ) O yüzden azcık şımarma ve şımartılma hakkım var. E tabii başrol oyuncusu bizim noktaya gelirsek;

    Bu hafta kendisi tam 9 cm olmuş, biz ona nokta diyoruz ama o daha çok limon formatında artık… Plasentadan direkt besinleri alıyor, vücudu daha orantılı olmaya başlıyor ve o  12. Haftadaki uzaylı görüntüsünden ziyade gözleri yan taraflardan, olması gereken yere doğru geliyor, kulakları da öyle tabii ki, tüyleri de kaşları da çıkmaya başlıyor, kızsa eğer çok fazla çıkmamasını ümit ediyorum : ) Baya büyümüş aslında, tekmeler savurmaya çoktan başladı ama ayakları çok küçük olduğu için ben tekmelerini hissedemiyorum.
   
    Amaaa zıp zıp’ın o minimini ayaklarına rağmen bu haftaki sürprizi bana içeriden uzun uzun “Tık! Tık!  Anne unuttun tabii ki birkaç haftadır, ben burdayııım” yapması oldu. Hem de kuaförde : )) biraz beklemekten sıkıldı sanırım, erkekte olabilir diye iyice düşünmedim değil, hadi anneee sıkıldım diye dürttü galiba : )  İlk hareketlerini mısır patlaması gibi hissedebilirmişim ki ilk hissettiğim hareketi balık kıpırdanması gibiydi, bu tam bir mısır patpatlaması oldu, Pıt pıt pıt pıt  diye çok net hissettim, hatta noktanın Gözde teyzesi bile hissetti elini koyduğunda ; )Keşke daha çok hareket etse, çok eğlenceli oluyor. İleriki haftalarda daha çok hissedeceğim zamanları merakla bekliyorum ;)

    Önümüzdeki iki hafta, bayram da olması dolayısıyla bizi güzel tatil günleri bekliyor. Bu haftadan itibaren, kendimi daha iyi hissettiğim için seyahat etmeye başlamak için en doğru zaman. Pek sevgili kocacım ve her hafta bizi görmek için iş, güç, yorgunluk demeden yollara düşen babacığımız güzel bir tatili çoktan hak etti. Haftadaki yoğunluğumuza göre önümüzdeki hafta yazamayabilirim. O yüzden merak etmeyin ama noktayla maceralarımızı takip’e devam ; ) Zıp zıpla birlikte herkese mutlu bayramlar, güzel tatiller dileriz. Sizi seviyoruuuuzzzzz.
    Noktadan bir not: Annemle beni takip ettiğini çok iyi bildiğimiz Esin teyzeme, Ceyhun amcama, Eylem teyzeme, Merve Teyzeme, Simge teyzeme, Gözde teyzeme ve sevgili dayıma kendi adıma çok teşekkür ederim, öpücüklerimi, minik tekmelerimi gönderirim
J  6 ay sonra o kocaman, bilmediğim dünyaya çıktığımda sizi ve daha bir sürü kişiyi tanımak için sabırsızlanıyorum J Sevgiler….
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder